I.Boice | Iranian Boice Community


سریال Thank You, Son یک سریال یا بهتره بگیم مینی سریال 2 قسمتی محصول شبکه KBS2 هستش که روز های 11 و 12 فوریه 2015 از این شبکه پخش شد

و همونطور که میدونین جونگ شین هم تو این سریال بازی کرد

فعلاً کیفیت متوسطشو پیدا کردم و اینکه زیرنویس انگلیسی هم نداره! ایشالا کیفیت بالاتر و زیرنویس انگلیسیشو بزودی میزارم

 

قسمت اول (حجم 160 مگابایت)

Mediafire

قسمت دوم (حجم 166 مگابایت)

Mediafire


نظرات شما عزیزان:

I...
ساعت16:22---2 خرداد 1394
سلام من خیلی صبرکردم یعنی نمیشه زیرنویسشو بزاری؟خیلی صبر کردم خیلی دلم میخواد بفهمم داره چی میشه
پاسخ: با اجازه محمد, ایشالا اگه بخواد و برنامه هامون درست پیش بره.....اواسط تیر منتظر ساب فارسیش باشید
پاسخ: من کی اجازه دادم؟ :D حالا ایندفعه رو میبخشم :ی
پاسخ: اگه بیای به موقعه نظر جواب بدی منم به صورت غیابی ازت اجازه نمیگیرم :D


raha
ساعت0:08---8 اسفند 1393
زیرنویس این که اومد حالا ب هر زبونی که ماحالیمون بشه خبر بدین دلم میخواد ببینمش ولی هیچی ازش سر در نمیارم....یه کم واصح صحبت نمیکنن ادم بفهمه چی میگن...والله...
پاسخ: آره واقعا اصلاً به فکر ما نیستن فیلم میسازن :D


مهسا19
ساعت6:03---5 اسفند 1393
کلا به این نتیجه رسیدم من کوری چیزیم! :|
همون انگلیسیشم بذاری یه دنیا لطف می کنی
پاسخ: :D چشم حتماً


مهسا19
ساعت2:50---4 اسفند 1393
ممنون
کسی به فارسی ترجمه اش نمی کنه؟
پاسخ: تو سایتای ایرانی که سریالا رو ترجمه میکنن گشتم چیزی نبود ... زیرنویس انگلیسیشو پیدا کنم احتمالاً خودم ترجمه میکنم :)


دارتانیان
ساعت23:13---3 اسفند 1393
منم با این قضیه مشکل پیدا کردم که می نویسن زیرنویس انگلیسی بعد وقتی دان میکنی هیچی نیست!
پاسخ: خب دیگه سیاست جذب مشتریه :D


houra
ساعت22:12---3 اسفند 1393
من الانمحدوديت نت دارم براي همين فكر كنم از فروشگاه بگيرم ولي بازم خيلي خيلي ممنون
پاسخ: دو قسمتش روی هم 300 مگابایت میشه چیزی نیست ولی هر جور دوست داری :)


دارتانیان
ساعت20:46---3 اسفند 1393
زیرنویس انگلیسیش اومده قراره بعدا بذرای یا هنوز نیومده؟
پاسخ: والا اونایی که زده بود زیرنویس انگلیسی رو دیدم هیچکدوم زیرنویس نداشت به صورت جدا هم نبود حالا اگه شما دارید ما را هم مطلع کنین به هر حال :ی


آرامیس
ساعت17:46---3 اسفند 1393
قسمتی که تو کلوب میخوند و قسمتی که مست کرده بود و تو حموم گریه میکرد رو خیلی دوست داشتم واقعا عالی دراومده بود.
پاسخ: آره ... این بچه داره استعدادش تلف میشه دو تا آهنگم بدن شین بخونه خب :ی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com